dinsdag 15 april 2014

Lente bloemen

Ik heb geen favoriet seizoen, alle seizoenen hebben iets heel moois. Als het zomer is, kijk ik uit naar de winter en andersom. Maar de lente geeft toch een heel speciaal gevoel.Okay, het is niet echt winter geweest dit jaar. Maar toch is die warmte weer welkom (:
Vooral de lammetjes en de bloemen zijn prachtig om te zien.. De hele wereld om ons heen wordt weer levendig en kleurrijk.
En natuurlijk, in deze tijd kun je heel veel foto's maken met prachtige kleuren. De bloemen/planten hieronder hebben allemaal geel in zich. Opvallend eigenlijk. Is geel een kleur die heel erg opvalt, of zijn er hier in de buurt geen andere kleuren te vinden?




Ik wil, als het schoolleven wat minder druk is, gewoon weer eens m'n camera pakken. Om naar buiten te lopen en van alles wat ik tegenkom een foto te maken. In de winter is dat wat minder leuk om te doen, want dan zien alle bomen en struiken er voor mij hetzelfde uit.

Maar zoals iedereen altijd zegt hier: School gaat voor alles.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten